3 Şubat 2010 Çarşamba

YANILMALARIM..

Aşkın sarhoşluğu ile yürüyorum yollarda
sendeleyerek
düşe kalka..
ıslak sokakların soğuk karanlığında
arıyorum ellerinin sıcaklığını
rüyalarımdaki seni arıyorum
sevgisiyle beni büyüten..
'sen'
sarmala ruhumu bedeninle
ıslak gözlerinle bak bana
doya doya ..
deniz kıyısında oturuyorum
kapatıyorum gözlerimi gerçeliğe
dalgaların şiddetiyle uyanıyorum
kafamı kaldırıp bakıyorum
mas mavi gökyüzüne..
yağmur damlaları ıslatıyor yüzümü
'seni hissediyorum'
yanımdaymışçasına sen..
gece oluyor dalga duruyor deniz duru sakin..
sen gibi yüzün gibi ..
denizde bir yakamoz 'sen' diyor
sen diyor gör beni diyor..
kalkıyorum ayağa yürüyorum denize doğru
kucaklıyor beni deniz..'şefkatle'
üşümüyorum artık..
bakıyorum yeniden gökyüzüne
yıldızlar..
yıldızlara senin ismini veriyorum
parlaklıkları sen gibi büyülüyor beni..
seni arıyorum 'yıldızlarda'
aniden
deniz yeniden çağırıyor beni
bak bana 'o' burada diyor
gitme uzağa ..
bu sefer üşüyorum gözlerim buğulanıyor
yakamoz kayboluyor rüzgar çıkıyor..
titriyorum..
bulutlar yıldızları kapatıyor
ben deniz kıyısında oturuyorum..
deniz artık beni istemiyor..
yollara düşüyorum gene
soğuk kara taşlı yollara..
koşuyorum 'durmadan'
arkamda bir gölgşehir yanıyor gözlerimin sarhoşluğunda..
ben bakakalıyorum sen giderken
kaldığım gibi..
görmemek için kapatıyorum gözlerimi
ayak sesleri duyuyorum 'koşan'
sesler duyuyorum 'çığlıklar'
açıyorum gözlerimi sokaklar bomboş
ben gene karanlık taşlı yollarda
'tek başına'
arkamda bir gölge 'bana ait' peşimde ...
aniden
deniz kokusu geliyor burnuma 'duruyorum'
içime çekiyorum ..
sen kokuyor..
hasret kokuyor
aşk kokuyor..
ben hala aşkının sarhoşluğu ile yürüyorum yollarda.



05.02.2010