3 Şubat 2010 Çarşamba

GÖKYÜZÜNDEKİ MELEĞE

açtım ellerimi gökyüzüne doğru
yağan yağmurun avuçlarıma vuruşunu gördüm
her damlada mutluluğu hissettim
her damlada huzuru..
başımı kaldırdım gökyüzüne doğru
yağan yağmurun yüzüme vurmasını hissettim..
her damlada senin nefesini
her damlada seni gördüm..
düşümde gördüm ben bunları
düşümde gördüm hep ben seni gittiğinden beri
bir mum yaktım ışığında gördüm seni
camdan içeri bakan serçenin küçücük kanadında gördüm seni
okuduğum bi hikayenin kahramanında gördüm seni
yastığımın oyasında gördüm seni
yürüdüğüm sokakta oyun oynayan çocuklarda gördüm seni
denizin üstünde uçan martının gözünde gördüm seni..
her yağmur yağdığında gördüm seni
her yağmurda dışarı attım kendimi
her damlasında hep seni düşündüm seni hissettim
sen bana gökyüzünden bakarken
ben heryerde seni gördüm..




06.12.2002