3 Şubat 2010 Çarşamba

GÖZLERİN DÜŞÜ..



Biliyorum ben yine yanlış gözlere bakıyorum..
Biliyorum ben yine yanlış gözlere yanıyorum..
Nedendir bilmiyorum
Hep bir çift göz beni bu hale getiriyor..
Serin sularda yüzüyorum 'yüzme bilmeden'
amaçsızca kulaç atıyorum sonsuzluğa
gözüm kapalı
dudağım lal olmuş..
uzakta bir gölge görüyorum
yakalamaya çalışıyorum 'boşa çaba'
uzakta sesini duyuyorum
kulaklarım sağır oluyor 'korkuyorum'
koşuyorum gözlerin gözlerimin önünde
soluk soluğa kalana kadar 'ama yoksun'
adını sayıklıyorum
özlemim dudaklarımda..
hep gidişin geliyor aklıma
ateş oluyor gözlerin
yanıyor kül oluyor..
hayal etmeye çalışıyorum 'son kez'
gözlerindeki son ışıkla
hatırlamaya çalışıyorum 'seni'
hatırlayamıyorum..
gözlerim kör olmuş göremiyorum..
dudaklarım kuruyor
adını sayıklamaktan...
bir yaprak gibi titriyorum 'yokluğunda'
ellerim üşüyor
avuçlarım kanıyor artık 'sıkmaktan'
bir çift göz uğruna
kendimi kaybediyorum sonsuzlukta..
yoruldum artık aramaktan 'bulamamaktan'
bir gün güneş doğuyor
yüzümde bir parıldamayla
açılıyor gözlerim
dudaklarım ıslanıyor nefesinle
sen geliyorsun 'yeniden'
gözlerinde yepyeni bir ateşle
bana geliyorsun..
tutuyorsun ellerimi 'ısıtıyorsun'
gözlerine bakıyorum 'geldinmi?'
ışıldıyorsun ellerim avuçlarında
ama bir anda bir karanlık oluyor yeniden
sen kabuslarımın içinde
bir rüya oluyorsun sadece..

05.02.2010